Thursday, August 21, 2008

Va vA Vastttttt

semalam aku telah menyelongkar bilik aku neh nak carik pendrive . alih2 aku jumpa timbang .. korang tau dak org mcm aku neh paling takut ngan timbang????? tetapi kugagahi jua menimbang untuk menimbangkan diriku ini.. let see last sekali aku timbang berat aku ialah 70kg plus .. bismillah .. ewah .. nak naik dacing pun baca bismillah..

aku tutup mata ... bukak mata sebelah .. bukak mata dua dua belah .. dan .. dan .. 63kg sajorkkkk???? .. oh alangkah gumbiranya hatiku.. alangkah kembangnya lobang hidungku .. HARUS AKU MENEPUNG TAWAR DIRI SENDIRI nehhhhhh!!!!! .. kakaka ... sexcited sungguh!!!!!

sekarang misi kedua ialah bersenam ... utk memantapkan alias memfirmkan badanku ini.. mmg la dah ilang lemak dia jadik cam gelebeh laks .. aku nih mmg hazab punya tak suka bersenam .. jadik aku akan mencarik cd aerobikku yang aku beli di semua house .. masa tuh terpesona la .. dan nawaitu nak aerobik .. sudahnya sampai la aku tak penah bukak pun cd tuh .. hampeh sungguh aku ini .. jadik hari ini aku akan cuba memujuk diri aku utk bersenam .. utk kesihatan .. cewahhhh!!!!

skrg aku nak bagi award kepada diriku ... speechnya begini

saya sungguh terharu menang award ini dan tak sangka telah berjaya meletakkan diri saya dalam lingkungan 60kg .. dan saya akan berusaha dimasa hadapan utk dapat melayakkan diri ke pusingan 50kg .. saya sungguh terharuuu (sob sob) dan tak sangka akan mendapat melakukan ini .. terima kasih k kerana selalu mengomel dan membebelkan diriku .. terima kasih HENIM, LEESA FORMULA .. terima kasik pc sebab selalu buat aku lupa makan minum.. kakakaka.. terima kasih pada anak2 kerana selalu buat aku berpeluh2 kejor korang satu rumah ... dan terima kasih malaysia ... Selamat hari merdeka ... terima kaseyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!.. kakakaka gilo apo??


aku sayang diriku .. cium diri sendirik neh .. kakakakaakakakakakakakak

4 comments:

abc said...

cak pong cak pong

maktam_girl said...

wahhh! tahniah tahniah!!! harus la aku carik gak henim ko tu... mkn lagu mana tu ?

Ratnasari said...

ko nak tido.. ko telan jek 2 bj
besok ko prong preng.. tapi tak sampai cirit birit. habis2 pun 3kali ko pg jumpa cik jam. ko melantak banyak kuar banyak.. kakakaka.. aku mana ada diet2 .. aku belasah jek. kakakakakakkaa.. kalau henim tu leh bercakap.. mau disumpahnya aku .. sebab asik keje overtime.. kakakakakakaka

Alyssa Nyeda said...

Assalamualaikum..
Nak tanye cket..berape lame effect nye henim tue utk kuruskan badan yer??