Thursday, August 7, 2008

Misi Menchantekkan Diri


Aku mmg tak chantek . Kakaka itu aku tau .. jadik aku ingin menjalankan misi keatas diriku ini. Kira cam experiment la kan. Kalau pun tak chantek mcm bidadari .. cantek ala ala jeniper kueh lopes pun jadik la.. hahaha. Memula aku mmg perasan la perut aku yg boroi ni .. jadik misi pertama ialah mengurangkan tahap keboroiannya. Aku tgk lam tv produk leesa formula. Tgk set slimming dia mau terduduk dibuatnya. Tapi pengasas tu kata guna henim utk buang toksik dan fatrim dah cukup.. harganya pun bleh tahan. Bagus. Dengan x membuang masa aku g jakarta malaysia (chowkit) gi carik menatang yg bernama Henim tu. Aku beli tu jek memandangkan masa tu ader banyak lagi menatang2 lain yg aku nak beli. So semasa pemakaian dia pun mmg bagus takder la ceret beret sampai 18 kali nak kena pg melawat cik jam. Aku makan jek tanpa pedulik samada berkesan atau tidak. Yang pasti aku nak membuang toksik2 dalam badan neh...

Yang buat aku terperasan perut aku dah kecik ialah seluar aku makin lama makin longgar .. dan kemuncaknya ialah aku berjaya pakai baju lisa yg kecik molek tuh . Fuh bangga gilers neh.. skrg dah masuk botol kedua .. dan aku dah berjaya masuk lam jeans laki aku.. hahahaha.. dan dan .. perut aku dah semakin kecik .. takde lagik segenggam2 daging .. ewah .. semakin meleper dan aqaq sukerr sesangat ..

Makanya kepada kwn2 aqaq yg terasa boroi tu pergi la carik Henim tu. Regenya RM45 hengget .. supply utk sebulan. Makan 2bj malam saja. Punyala senang. Aku x makan pun Fatrim .. kalau aku makan mungkinkah akan tambah cepat aku mengecikkan diriku? Huhu. Sejak dah mengecik nih habih sumer org tanya apa aku makan. Bila aku cakap semua nak beli .. dan aku yg baik hati nih pun .. bila jek aku nak beli brg kek , aku pun pg la belikan sekali .. sampai org kedai tu dah tau .. asal aku dtg jek nak beli Henim.. kakakka.. Tapi bila aku tanya yg dah makan mereka pun mengakui keberkesanannya.. mmg mereka semakin mengecik .. ha kan .. Leesa Formula nih kena kasik aku komisen nih .. dok tolong promo produk dia secara sukahati dan sukarelawati .. kekeke

Setelah merasa diriku semakin comey menjadi kecik sampai pak mertua aku pun puji .. kembang semangkuk nih.. aku rasa nak melawokan kulitku pulaks. Aku pun menjalankan misi perabih duit pg ke Jakarta Malaysia sekali lagik. Misi seterusnya ialah nak beli SOY COLLAGEN. Ceh aku baca lam internet leh buat kulit jadik tegang putih mulus dan aku pun teruja. Tapi bila aku sampai jek kat kedai tu punyalah melambak collagen drinks sampai aku x tau mana nak dipilih. Aku belasah jek beli SOY COLLAGEN with VITAMIN C. Hari neh pes day aku makan .. jadik tak tau la lagikkan hasilnya. Regenya RM29 sahaja utk 10 packs. Nak melawo pun kena ikut budget. haha. Pastu masa aku dok pilih2 brg aku terpasan satu botol krim collagen .. tgk harga RM29 hengget jugak. Saja jek la aku test kat tangan .. eeii wanginya . Aku pun x pe membuang masa beli. hahaha.. Kopak poket aku. dan aku membeli SENORITA untuk memperkasakan diriku ini. hahahaha.. Rasa dia mcm rasa bidadari dan manjakani intimate drink yg aku pernah minum la. Sedap gitula .. tapi aku lom dapat test .. kakakakakakkaka .. Cik abang bz keje memanjang. Takpe .. the time will come...

Tapi aku mmg suker la ngan collagen cream neh. Bau sedap. Tak berminyak dan tak melekit mcm lotion2 lain.. dan bila dah pakai rasa kulit halus jek .. sedap jek merasa2 kulit sendirik. Pakkalla dia cakap tak bleh sapu kat muka.. kalau tak sah2 aku dah sapu .. takpe tu bior soy collagen drinks tu buat keje . Menatang tu pun sedap .. rasa vanilla. Bleh telan punya .. jadik kita tgk jek la hasilnya nanti . Pada yg berminat pergila beli. Jangan suh aku .. sah sah aku charge komisen .. kakakakakakka


Malam ni aku sapu collagen cream tu rasa wangi jek ... dan kulit pun cam ala ala halus jek .. perasan.. kakaka.. tapi aku suker...

Malam ni aku tak buat kek. Takder tempahan jadik aku merelekskan diri jek. Sesambil layan mirc .. sesambil layan ym .. sesambil upload gambo kat photobucket.. dan semuanya sesambil la..

Aku benornya bukan tau nak tulis apa pun .. tapi maybe my writtings can give some info yg berguna .. manala tau kan?? benda baik elok disebar2kan... :P

Giler semangat neh siap aku kasik korang tgk lagik gambonya .. kakakakakakka

No comments: