Monday, August 11, 2008

Bangga Tak ??? ( Kakak First Photoshooting)






Anak aku neh mmg suker main handphone aku. Jadi bila dia dah start pegang mulala aku akan jadik histeria. Kakaka. Mana taknya dia suker sangat hantar sms kosong kat sesapala yg ader dlm phone book aku .. miss call dan main internet . Tak ker membahayakan credit aku neh? kekeke

Hari nih tgh aku cuci luka kaki ayah aku, aku tgk dia main hp aku lagik . Nak marah lelebih tak bleh . Kontrol penapasan depan org tua neh. Aku tgk dia sedang asyik dok tekan hp aku ala ala mengambil gambar sebab dia suh adik dia senyum la .. suh atuk dia senyum .. klik sana klik sini .. naik syeh semcam. Aku pun mula la menjeling2 takut hp aku terlepas dan terhempas mcm dia biasa buat ..

Aku tgk dia kemain la giang (riang) menekan hp aku siap ketawa2 lagik ..

'ibu, tgk kakak amik gambar neh'

Mulala aku mengejungkan diri. Ambik gambar??

Walaubagaimanapun aku buat deek jek la sebab aku tgh occupied. Aku suh dia taruk balik hp aku tuh sambil membebel2 mcm mak nenek.

Bila aku dah free, aku pun tgkla hp aku. Yeke sikecik neh amik gambar? Nilah hasilnya .. comey gak .. abstrak pulak tuh .. tangkap gambo katalog, gambar adik, gambo dinding yg dicakarnya, gambo pc . Few gambar jek aku leh taruk sini. Dia tangkap banyak gak .. siap ader video lagik .
Amboi2 anak dara ibu ..

Maybe dia minat photoshooting ikut babah dan atuk dia kot?? Banggalah aku neh tgk gambar2 dia ambil.. tak sangka umur 3thn plus leh amik angle cam neh

Ibubapa mana yg tak bangga dgn pencapaian anak2 kan .. kembang semangkuk .. tak sia2 aku teran ko bagai nak rak kak oii...

No comments: