Tuesday, August 12, 2008

Red. Aku seharusnya mengalungkan ko bunga


Aku tanya red mana nak beli baju tido seksa dan menyeksakan ( budak2 bawah umo.. gi dok jejauh .. ini bacaan 18sx jek ) kakakaka.. dia pun kasik la aku url neh ...

dan aku sangat la berterima kasih sebab bajunya memang meletops letops .. akan meletops kah akak depan Dato K nanti ??? ( pandai jek korang panggey somi akak dato K kan???? ) untuk mengetahui jawapannya .. maka akak telah order sehelai .. nak test leh masuk tak.. kang jadik mcm baju tido dua helai tuh harus aqaq sentapppp sesangatttt.. yg bestnya tuh dia ada cash on delivery . tak yah aku susah2 nak pikir credit card ke , maybank2u.com la itu la ini bikin aqaq fenin. anyway aqaq mmg look forward baju aqaq sampai ...

korang tak mahal ok. pegi kat tempat yes its crazy .. baju tuh 9.90 jek tau .. terkujat??? teruja?? aqaq ponnnnnnnnnnnnnnnnnn

yang menjadik lawak bagai nak giler yg bisa saja buat aqaq gelak gulin2 .. tukang rekemen pun tak penah masuk url tuh .. HAHAHAHAHAHAHAHAHA

dan biler tukang rekemen pun masuk .. terus dia pun menjadi teruja seperti aqaq..

Tam, Maria , Lily ..

kowang tak nak masuk ker website tuh??? huhuhuhuh

Red ,
meh sini aku kalungkan ko bunga .. kakakakaka

3 comments:

abc said...

huahahaha tepuk tepuk tepuk tangan ye..

aku biasa beli kat lain..takpe nanti aku skodeng..murah seh!!! kat opis aku nih takleh skodeng mara bahaya!!!!!

Ratnasari said...

http://www.fantasydreams.com.my

itulah urlnya adeq2 . kakaka. selamat bershopping

Emma said...

wowww weeee nak tgk ko pakai baju tu..plsssssss...kakakakak....