Saturday, August 30, 2008

@_@




Aku telah berjaya membawa diriku ke klinik hari ini.. tahniah utk aku. Yg tak bestnya doc cakap .. tekak aku ok, dada tak whistling sound means aku tadak asma .. selsema pun dah tak dak .. tapi kenapa batuk tak ilang ilang?? selasa dia suh aku g lab kasik sample kahak .. euwwww.. nasib baik aku tak jadik tukang proses sample .. kakakaka .. tak jadik nak berangan jadik CSI . kakakaka..

Sebenarnya aku blom lagik dapat tidur yg sempurna . Pagi tadik baru nak pejam dan lena .. terdgr suara sikecik merengek2 nak mengempeng.. pastu sikakak pulak bangun.. sah2 aku takkan boleh tidur. Buatkan susu .. msg tenant baru yg nak masuk rumah yg aku akan sampai dlm pukul 11 gitu . Layan red kat ym kejap pastu aku pun siap2.. sekali g umah sebelah sunyi sepi jerk .. rupanya org tua aku dah pg kedai .. bbsiter aku pulak g shopping.. nak tak nak kenala bawak askar nih hari neh. Takpe.. saku tgh penuh.. kakakaka.. kemain seronok drg dpt ikut .. sekali lif rosak .. tak ke hanjeng??? terpaksala aku turun tangga tergedang2 ngan anak2.. sesekali kedengaran suara aku memekik2 takut anak aku terslip jatuh sebab sikakak turun tangga gaya2 mcm org nak berlari .. dan aku pulak stuck ngan adik yg tak habis2 nak side seeing.. adoiiii .. layan dia membebel lagik ... semput aqaq.

lepas amik duit dan bercerita basi dgn jiran lama aku pun mendapat satu kekuatan.. ewah.. pekata bawak anak2 g merendek .. selalu kena tunggu K . Hari nih aku nak try bawak sorang .. boleh tak aku control drg nih.. Alhamdulillah .. walaupun agak ribut dan mencemaskan sebab dua2 tak gheti dok diam .. berjaya jugak kitaorang g jln2 carik makan (kata sikakak) .. makan kfc sampai siadik muntah wek wek .. tula balasan kalau dah kenyang nak suh sumbat jugak .. pastuh jenjalan dlm Giant . siap aku rompak bantal taruk lam troli dan anak aku mcm anak org kaya2 siap tidur baring atas bantal tuh.. hahahaha.. bila nak bayo aku dgn muka tak bersalah .. kluarkan bantal tuh dan taruk atas tin2 air guiness stout .. kakakakakakakka..

lepas tuh htr anak2 balik .. duduk kat umah bbsitter sebab drg dah mengantuk sesangat. barulah aku pg klinik, pg bank bayar duit busuk .. tapi hampehnya barang sampai masa aku takder terpaksala aku g collect kat pos opis jln tun sambathan.. adoiii ... lepas dah settle baru g klinik .. masa dlm bilik doc K call.. terpaksala aku kensel.. dia pun call balik .. heran la tuh.. mesti dia ingat aku kat dunia mana tah .. kakakka.. dlm pada tenung doc tuh bercakap sempat gak aku text K.. jap2.. dlm bilik doc .. rupanya dia nak kasik tau malam nih dia tak balik lagik.. maybe esok.. kalau kawan dia dtg ganti shift ..

besok aku ada misi dgn adik nak g umah Tun. la ni aku tgh tunggu DVD amik kek. katanya nak bertolak keterengganu malam nanti . harap kek aku cukup tabah nak melalui perjalanan yg jauh.. owh tolongla jgn cair .. penat sajork decorate ..

aku dah pun makan ubat doc yg dia claim paling kuat .. dia kata kira kalau aku pg merempit malam nih, kena tahan polis sah2 aku kantoi .. seswatuhh jerk cth doc neh .. kekekeke .. ye malam ni aku akan merempit ... rempit atas katil sajork .. ai partner in crime keje pulak .. huhuhuhu

skrg aku tgh rehat2 sambil berdoa ubat ni akan menyembuhkan aku sebab euwww aku takmo kasik sampel kahak .. hak hak hak harghhh tuiii.. kakakakakaka

2 comments:

LMj said...

alahai lawo kek ko... nnt len kali aku nak kek ada mashmallow gak eh... wahahahah (cam budak2 lak aku ni)

Ratnasari said...

hahahaha buleh sesangattt...