Monday, September 22, 2008

Stay Focusssssssssssssssssssssss

Aku dah beli barang2 kek. Org ramai giler dan ada lagi benda yg takder.. takpela .. esok aku pergi beli lagik. Kalau bleh minggu kritikal ni aku nak barang semua dah siap dan aku tak perlu pergi BWY lagik.. sebab makin nak raya makin ramai org dan makin banyak barang yg takder.. as korang tau lif umah aku rosak so terpaksala aku turun dua tiga kali ngangkut barang.. rasa cam nak rebeh bahu neh..ni ada lagi barang yg aku lom amik.. tumpang kedai kawan kat bawah. Penat? Exhausted .. kalau tak fokus mau tak menjadi semua projek2 aku .. tapi tak bleh la gitukan . Manusia berpegang pada janji .. aku dah janji jadi aku akan laksanakan. Malam ni aku mmg dah tak larat sangat dah tapi kalau aku tak bake cookies .. aku akan behind schedule .. kalau aku behind schedule maknanya .. hari2 aku akan jadi HURU HARA.. hahaha.. so cemana pun aku kuatkan semangat yang by hook or by crook .. cookies ni harus siap .. lepas ni leh consentrate sepenuhnya pada kek , Beautiful dan MIOR. Dalam pada aku numpang barang tuh sempat gak aku buang2 cakap pasal MIOR .. alhamdulillah .. dapat jual 1/8 bar .. rezekiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... alhamdulillah Ya Allah .. dalam pada aku naik tangga keatas sempat gak aku buat appointment utk Beautiful .. hahahaha .. fokus fokus .. kerja kerja ..

Bulan sembilan dah nak abih .. projek Beautiful aku masih lagi dalam KIV . Aku berharap akan ada hasilnya sebelum tiba 1hb October. Dalam keadaan sekarang there's is no room untuk melalaikan diri. Stay Fokus .. selalu aku cakap pada diri aku. If you want something you got to work your ass to get it. Besok aku harap aku bleh deliver cookies2 nih right on schedule. Esoknya 5biji kek dan 2 cookies .. lusa .. 7 biji kek .. Jumaat takder delivery tapi kena prepare untuk sabtu , ahad dan seterus seterusnya . Hari Sabtu nanti ada 8 biji kek nak hantar .. aku masih memikirkan cemana gayanya nak bawak turun sekali lapan biji .. different size lak tuh .. takpela .. insya Allah aku leh manage. Ahad hanya 2biji .. so takder la stress sesangat . Isnin sampaila raya mmg saat2 kritikal .. so I've to focus.. tah berapa juta kali aku cakap dgn diri aku suh fokus .. kekekeke ..

Hanya Tuhan saja yg tahu betapa letih dan tak laratnya. Tambah lif rosak nih .. hai tak ngerti aku bila la drg nak baikinya . kalau ada lif tu risiko kek nak rosak tu kurang sikit .. bukan apa takut tersengul sesapa ke .. terrebeh plastik ker .. adoii adoiii ..

Ya Allah cepatla lif elok.

1 comment:

abc said...

Steady..steadyyy.. ingat kat jar jar bin...huahahaha