Tuesday, September 23, 2008

Shocking Asia? hahahaha

Kita merancang Tuhan pun merancang .. rancangan Tuhan adalah suh aku tido rehatkan diri.. hahaha.. jadiknya plan yg kenkonon nak buat cookies terbengkalai begitu saja. Bangun jek dah pukul 4.30pagi bleh.. aku sahur .. subuh .. terkebil2 .. dan sambung tido balik.. hahahaha giler keji. Paginya aku dpt msg kek utk hari rabu tunda hari ahad.. hahahaha.. mmg bagusla tido.. rehatkan diri . Penat memikirkan macam2.

Hari nih mmg bz... buat banyak pekara satu masa. Semoga Tuhan memberkatiku dan melindungi aku .. semoga aku akan tabah mengharungi liku2 hidup ini.. sesungguhnya Tuhan bersama2 hambanya yang sabar ... terlalu banyak informasi nak didigest hari nih.. kengkadang rasa mcm citer drama pulak .. sometimes things that u hear .. the real truth just so shockingly amazingly unbelievable.. truth is what u seek .. and the truth u shall receive.. urut dada mendengar semuanya .. but i'm not surprise .. not at all...

skrg nih aku mmg really penatttttttt. penat otak satu penat badan lagiiilllaaaaa lapan .. but i guess this is life .. sometimes like i said before .. it just cuts u through the bone. but i guess u always have to finish what u started ...

my dear friend said that .. if u dont want to open the other door u might not see what in store for you .. just keep walking until u see the light .. ahhaaaa.. there's always light in every dark tunnel .. just keep seeking till u find it ..

sometimes u took so long looking at the closed door .. while the one that opens keep waiting for you ..

so open that door bakyah .. u might be surprised .. for happiness is for the one who wants to seek it .. may happiness is the one that u find in that secret door .. Allah .. Kau Maha Besar dan Maha Pengasih .. thank you Allah for showing me the things i overlook all this while .. thank you Allah for always granting my wish .. May You keep guiding me thru the happiness that i seek ...

Ya Allah .. perbaikilah agamaku yang menjadi benteng segala urusanku .. dan perbaikilah duniaku dimana Engkau menjadikannya kehidupanku .. Ya Allah jadikanlah sebaik-baik umurku pada akhirnya, dan sebaik2 amalku pada kesudahannya dan sebaik2 masaku pda masa untukku bertemu dengan Engkau Ya Rahman dan bantulah aku untuk sentiasa menyebutMu dan memsyukuriMu.

Ya Allah berikanlah aku ilmu yang bermanfaat , rezki yang lapang dan amal perbuatan yang diterima ..

Ya Allah .. aku berlindung kepadaMu dr sifat kikir, aku berlindung kepadaMu dari sifat pengecut, aku berlindung kepadaMu dari cubaan dunia dan fitnah2 nya .. aku berlindung kepadaMu dari siksa kubur , sifat kafir, qaqir dan munafik ..

Ya Allah .. janganla Kau palingkan aku dari rahmat dan kasih sayangMu .. sesungguhnya Engkau Yang Maha Pengasih lagi Maha Menyayangi ..

thank you Allah .. thank you Allah

No comments: