Friday, September 26, 2008

Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin

Aku mintak maafla kalau aku spoilkan mood korang sahabat2ku untuk beraya . Kakaka. eleh aku tau korang semua pasti ternanti2 saat gembira itu dan takkan ada kesan punyala dgn apa yg aku tulis.. sebab hari raya adalah hari merayakan kemenangan .. hari bermaaf-maafan .. sesama manusia .. hari berkumpul sesama keluarga .. ziarah menziarahi .. jumpa kwn2 sedara mara yg bertahun2 tak jumpa .. sesambil makan mcm tak hengat .. dan testing sumer kueh2 raya .. mesti best kan ..

Tapi aku mmg takder mood nak raya . Jadi aku akan ikut jekla mana org nak bawak aku . Kehulu ke kehilir ke .. ikut sajala . Persiapan raya untuk aku mmg aku takder hajat nak beli .. baju2 keje aku dulu melambak lagik lam lemari .. aku pakai jek la . Selalu pun aku kuar rumah pakai t-shirt ngan jeans jek .. jadik sapa pun takkan perasan punyala baju aku tuh baju keje aku dulu . kakakaa.. bukan takder fulus .. ada .. cuma takder mood nak mencari mahupun membeli . Tapi hari nih aku kena pastikan aku beli baju anak2. Ramai sangat dah belikan tapi bahagian aku lom lagik.. nanti lepas aku anto cookies nih aku ingat aku nak g carikla baju anak2.Malam nanti aku dah bz buat kek untuk tempahan esok.

Tiap2 tahun aku mesti ada lagu tema hari raya . Biasala aku kan suka melalak2 lagu raya. Tapi tahun ni mmg aku tak dgr lagu raya kecuali kalau aku terlalu kat tempat yg pasang lagu raya . Aku tak dak blacklist lagu memana tau .. cam si pinat .. kekekeke.. sebab aku bukan di perantauan .. aku just takder mood nak raya .. hehehe.. i dont have any thing to celebrate except mintak hampun maaf pada mak dan ayah aku dan tah sesapala yg aku bakal terjumpa raya nanti

Kepada semua kawan2 aku dan sesapala yg baca blog nih ..

Aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri. dan aku mohon maaf jika ada sebarang kelakuan , percakapan yang menyinggung hati sesapa dengan dan tanpa aku sedari. Aku harap korang enjoy raya ni melawat sanak saudara dan rakan taulan . Pada yg balik kampung , berhati2 memandu .. mudah2an selamat pergi dan balik . Have a great holiday.

Pada red , jgn lupa promote sabun .. kakakakaka

tetiba aku rasa sedih plak .. kakakakakaka..

No comments: